să dăm o nouă față educației!

Prin cursurile pe care le-am proiectat și le susținem ne propunem, și în cea mai mare parte reușim să facem educația mai eficientă și mai plăcută. Știm ce le place copiilor și de ce informații au nevoie și le prezentăm aceste informații într-un mod atractiv, chiar spectaculos uneori. În acest fel le stârnim curiozitatea și pofta de învățătură.

pic1

Despre educație

Cele mai noi trend-uri în educație

Ne interesăm permanent despre cele mai noi tendințe în educație atât din studiile publicate la universitățile de psihologie, științe cognitive și educație cât și de la colaboratorii noștrii din străinătate. Avem legături cu sistemul de educație din Canada, Statele Unite și Australia. Ceea ce funcționează acolo de ani de zile ne inspiră să proiectăm cursuri pentru copiii din România.

citește mai mult...

pic2

Despre creier

Funcționarea minții unui copil este un element esențial pe care îl considerăm atunci când proiectăm lecțiile mindfactory.

Atâd din studiile de psihoterapie cât și din practica psihoterapeutică, avem experiență pentru a construi cursuri atractive și eficiente. Orice lecție are nevoie de un mix de voie bună, informație de asimilat și spectaculos pentru a atrage copiii. Înțelegerea unui fenomen concret sau abstract se face doar din dorința interioară de a cunoaște, din trezirea curiozității. Momentul cel mai propice învățării este atunci când un copil întreabă "De ce?". Atunci este micuțul om pregătit să învețe, atunci sunt deschise toate porțile din mintea lui. Noi știm să nu ratăm astfel de momente, suntem pregătiți cu tot arsenalul din dotare pentru a-i face față.

citește mai mult...

pic2

Abordarea top-down în învățarea matematicii

Cum folosesc metoda top-down pentru a ajuta elevii să înțeleagă matematica.

Abordarea top-down înseamnă că îi explici elevului mai întâi utilitatea unui concept, problema pe care o avem, apoi îi explici elevului conceptul care rezolvă problema. În acest mod el poate să ancoreze conceptul în experiența lui. Să conecteze cunoștințele pe care le are cu cele pe care tocmai le dobândește. Memoria funcționează ca o cameră unde sunt multe cuiere. Informația nouă trebuie așezată într-un cuier, altfel se pierde. Sunt două condiții ca un concept nou să poată fi memorat/învățat:

citește mai mult...

pic2

Zona optimă pentru învățare

Care este zona optimă de învățare?

De-a lungul unei zile ne aflăm într-o multitudine de stări ale minții, de la plictiseală, la încântare, apoi iar la frustrare și tot așa. Psihicul nostru parcurge tot timpul o largă paletă emoțională. V-ați întrebat vreodată care din aceste stări este mai potrivită pentru a învăța? Care stare ar fi cel mai bine să o găsim cel mai adesea într-o sală de clasă pentru ca elevii să aibă cel mai mare beneficiu de pe urma lecției?

citește mai mult...

Vă recomandăm următoarele resurse:

Changing Education Paradigms